تا چادرت را نپوشی باهات نمیام لب ساحل!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خواهرم تا پایان دوره لیسانس تو شهر خودمون دانشجو بود و برای فوق لیسانس به یک شهر بندری که ازشهر خودمان دور بود رفت و آنجا با همکلاسی اش خانه اجاره کردند. اواخر ترم دوم دانشگاهش بود که پدر هم خانه ای اش فوت کرد و به علت حساسیت خانواده من آن مدت را رفتم کنار خواهرم بمانم تنها نباشد.



خواهرم که میخواست به من بد نگذرد هرروز برنامه ای میریخت که با هم بریم بیرون گردش.



روز اول قرار بود ساحل رونشونم بده برا همین آماده شدیم برویم. خواهرم با خوشحالی گفت: داداش آماده ای بریم؟ ولی برای اولین بار دیدم چادر نپوشیده و بدتر اینکه حجابش درست نیست… خدا میداند آن لحظه ازناراحتی بغض کردم. اصلا انتظار نداشتم…با صدایی لرزان گفتم: اینجوری میخوای بیای؟ چادرت کجاست؟گفت:اینجا بارون زیاد میباره چادر خیس میشه نمیشه پوشید. اون لحظه مونده بودم که چطور به خواهری که ۶ سال ازمن بزرگتره و حق بزرگی به گردنم داره امر و نهی کنم؟؟؟



با ناراحتی گفتم من ساحل نمیام و رفتم تو خونه! خواهرم جا خورد و اومد داخل و گفت: چرا یکدفعه اینقدر منقلب شدی؟ به خاطر چادر من؟

من که هرگز به خودم اجازه نمیدادم به خواهر بزرگم دستور بدم فقط با صدای آروم گفتم: طاقت ندارم یه تارموی زیبات رو نامحرم ببینه…



خواهرم هم نشست کنارم و یه نیم ساعتی حرف زدیم. درسته که چادرش رو نپوشید ولی قبول کرد که حجاب کامل رو بگیره و بعد ازپوشیدن ساق ها و مقنعه

باهم رفتیم بیرون و خدا را شکر روزهای بعد که بیرون می فتیم نیازی به صحبت دراین باره نبود.



حالا با خودم فکر میکنم که اگر نسبت به همه مردان و زنان بی حجاب مسلمان چنان دلسوزی داشتیم که به برادر وخواهر خود داریم چقدر امر و نهی ما موثر می افتاد.

(ممنونم از داداش خوبم که این مطلب رو برام فرستاد)



نظرات شما عزیزان:

bamaram
ساعت20:38---24 تير 1392
salam

midooni neshooneye ghabooli ebadat chiye?

neshonash naraftan samt gonah va ba neshat shodane
پاسخ:سلام... بله درسته. موفق باشید-یاحق


مسعود امینیان
ساعت18:48---23 تير 1392
با سلام.من بعد از حدود یک سال دوری از سایتم برگشتم.من قبلا لوکس بلاگ وبلاگ داشتم اما متاسفانه لوکس بلاگ امکانات خوبی نداشت.این آدرس قبلی وبلاگم هست www.masoud.aminiyan.loxblog.com

و تصمیم گرفتم انشاالله یه وبلاگ جدید و با کیفیت تر و با آدرس راحت تر بزنم که این آدرسشه www.w4s.blogfa.com شما قبلا برای بنده حقیر نظر گذاشته بودین برای همین اطلاع رسانی کردم و گفتم بهتون خبر بدم که جای بنده تغییر کرده و اگه موافق تبادل لینک هستین برام پیغام بذارین.ممنون
پاسخ:سلام...من حتما لینکتون میکنم. یاحق


بچه آبی
ساعت11:13---22 تير 1392
سلام آبی

این مطلب بسیار آموزنده بود

واقعا تا تهش خوندم و 2 - 3 بار هم خوندم که الان از برم

بعضی فک میکنن که تا زمانی که کسی اونا رو میشناسه باید حجابو رعایت کنن و به هر دلایلی رفتن جای دورتر و کسی نمشناستشون میتونن آزاد باشن

اینا بنوعی دارن سر خودشون کلاه میزاره

خدا که همه جا هست

با تشکر
پاسخ:سلام... درسته.. این افراد نمیدونن چرا چادر به سر دارند و وقتی خودشون رو تنها میبینن کاری میکنن که دلشون میخواد امیدوارم فرهنگ سازی بشه. نماز و روزت قبول-یاحق


♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان (عج)♥♥
ساعت23:46---20 تير 1392
مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند


پاسخ:سلام... مما محتاج دعاییم التماس دعا-یاحق


pedram
ساعت12:06---18 تير 1392
salam

khob chador b nazare man hejabe kamel tarie

va manemitoonim khodemoono ghanee konim k manto ham hejab ma ro raayat mikone

pas shohada k khooneshoono dadan ta chadore kasi ro zamin nayofte

khooneshoono bezarim paimal she


پاسخ:سلام... بهترین پوشش برای یه خانم چادره. ولی با مانتو هم میشه حجاب رو رعایت کرد البته شرایط داره طوریکه تحریک کننده نباشه. موفق باشید-یاحق


محمد
ساعت15:12---16 تير 1392
سلام...

ما اگه قراره تغییر در جامعه ایجاد کنیم اول باید از خانواده خودمون شروع کنیم تا به بالاتر وگرنه تغییری حاصل نمیشه
پاسخ:سلام... اول از خودمون و بعد از خانواده و جوامع بزرگتر. وقتی خودمون اصلاح نشیم چطور میتونیم کسی رو اصلاح کنیم؟ موفق باشید-یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:چادر,خواهر,دریا, ] [ 14:13 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق